NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 15 september 2010

Ik sta met mijn blog in de schijwerpers


Het tweede blog dat wij in de schijnwerpers willen zetten is van Mariska

zij maakt hele mooie kaarten en werkt nagenoeg perfect met de copics.
Het is heerlijk om even over haar blog te dwalen en te kijken naar al het moois.
Degene die haar nog niet kennen moeten echt een keer de tijd nemen om het te gaan zien. Ook geeft ze fijne tips over van alles en nog wat, dat te maken heeft met kleuren en fotograferen van je afbeeldingen, zodat alles goed te zien is.
Dit is een van haar laatste kaarten. Wij zijn zo vrij geweest om die van haar blog af te halen.

Mariska werkt ook met de airbrush, maar weer heel anders dan Erna, zij stond de vorige keer in de schijnwerpers.
Wij hopen dat ze op deze manier doorgaat. zodat heel veel mensen met plezier een idee van haar blog kunnen halen, om naar eigen interpretatie iets van te maken.

4 opmerkingen:

angelique (anlou) zei

dat is een prachtige kaart
gefeliciteerd dat je in de schijn werpers staat
ik ga nu even op haar blog kijken
liefs angelique

Anita zei

Prachtig! Ik heb zelf pas 10 copics, ik ben pas net begonnen en moet dus nog veel kleuren aanschaffen en bijleren. :) Groetjes, Anita

Eveline zei

wat een leuke kaarten !!!
ik ga zeker eens bij deze blog langs..

groetjes
eveline

Diny Sprakel zei

Mariska, proficiat met de uitverkiezing.
Ik had je blog al vaker bekeken, het ziet er allemaal heel mooi uit. Inderdaad je geeft goede tips over het fotograferen van de kaarten, een heel belangrijk onderdeel als je ze wilt laten zien op je blog.
Diny