NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


donderdag 27 oktober 2011

Wegens succes een nieuwe Candy

Hallo,
voor dat we de eerste candy geplaatst hadden, konden we hem al verloten. Jullie hebben ons laten weten, dat het gewaardeerd wordt dat we weer online zijn. Bedankt voor alle leuke berichten, die we ontvangen op het blog en via de mail.
Intussen hebben zich al meerdere Copic fans aangemeld, die ons in het DT-team willen versterken. De aanmelding staat nog open, dus meld je nog aan als mee wilt doen.
Vandaag weer geen kaart, de voorbereidingen voor mijn demo's en cursus dit weekend slokken alle tijd op. Komt wel weer, want mijn agenda is voor de komende maanden een stuk leger.
Hier dan de tweede candy bij 200 volgers.

Je kunt meeloten voor een van de vier bovenstaande Joy stansen, die echt geweldig goed werken. 
*******************
1.  Je bent of je wordt volger.
2. Je plaatst het plaatje van de candy op je blog(als je er een hebt, heb je dat niet dan kun je wel meedoen)
3. Het CMB blog staat zichtbaar in je bloglijst.
4. Je vult je naam in bij Mr. Linky en plaatst een reactie waarin je vertelt wat je van dit blog verwacht. Daar kunnen wij dan ons voordeel mee doen.
******************
Klik op onderstaande link om mee te doen

We hopen ook deze candy snel te kunnen verloten,
Groet Diny en Lydia.

Ik heb een extra opmerking geplaats bij de reacties, dit gaat over de verkrijgbaarheid van Copic-producten.

34 opmerkingen:

angelique (anlou) zei

hoi meiden
wat een super kans om te winnen
ik ben geloof ik nummer 1, misschien brengt het geluk, ik hoop het zo
dank jullie wel voor deze kans
ik hoop hier heel veel kleur technieken te zien qua inkleuren, en veel tips natuurlijk
liefs angelique

celia zei

Oeps dacht al dat ik weer de eerste was....maar toch niet...
Nu wat ik van dit blog verwacht?! Dat jullie verder doen zoals jullie al bezig waren, dat was meer dan goed genoeg voor mij!
Ooooh en wat hou ik van deze "Joy"-stansen, het is echt wel "Joy" om ermee te werken!!! Ik kocht er eentje en ze snijden zelfs 300gr papier!!!!Super dus!
Veel liefs en succes aan allen, Celia.

Aartje zei

Wat verwachten wij van dit blog: kleurtechnieken en hele mooie dingen om te zien (maar dat zals wel goedkomen denk ik)
groeten Aartje

Frouwkje zei

Wat ik verwacht van dit blog?
Zoals het voorheen was vond ik al prima.
Vooral kleurtechnieken en tips vind ik handig!
En natuurlijk alle nieuwtjes over de copics!
Liefs, Frouwkje

Prettypresents zei

Wat een verwennerij weer een mooie candy. Ik ben blij jullie terug te zien. Met mijn sketch markers in de aantocht kan ik alle hulp en voorbeelden goed gebruiken. Ik zou zeggen meiden ga gewoon door met wat jullie doen dan komt het helemaal goed.

Groetjes,
Nanda

FreubelFee zei

leuk, leuk, leuk!! weer een leuke candy:-)
Ik verwacht:
- tips en trucs over inkleuren
- weer wat nieuws te leren
- nieuwe ideeën op te doen

Helen zei

Wat een leuke candy weer; hij staat al in de sidebar en jullie op de blogrol. Wat ik verwacht zijn inkleurtips/trucs, leuke tutorials en ideetjes en mooie kaarten, maar daar hoef ik niet bang voor te zijn. Groetjes.

KarinsArtScrap zei

wat leuk weer een candy, super gaaf.
daar wil ik toch weer een kansje op wagen.
en wat verwacht ik van deze blog eigenlijk zoals het eerst was en toch ook wel waar we onze vullingen kunnen kopen of ander materiaal.
of het ligt niet in de handel maar wanneer wel.
ik vind dat daar veelste weinig over bekent is en weinig aandacht aan besteed wordt.

groetjes karin

SandraR zei

Jeetje, al weer een candy! Het houdt niet op bij jullie, hahaha!

Ik wil graag weer een kans wagen, mijn handen jeuken bij het zien van dit moois...
*zucht*

En wat betreft dit blog...
-in ieder geval doorgaan met wat jullie al doen.
-tutorials zijn altijd welkom
-vooral veel kaarten plaatsen en leuke layouts.

Dank jullie wel voor de inspiratie die jullie delen met ons!
Dikke duim!

Liefs, San

helma's crafting zei

Hallo allemaal,
Zoals al veel gezegd vooral doorgaan zoals jullie al bezig geweest zijn, en nauurlijk veel tutorials.HEERLIJK!!!!.En het begint natuurlijk al goed met al die leuke candy's, wat een feest.Ik doe ook graag met deze candy mee.Ga hem dus nu ook gelijk op mijn blog zetten.
groetjes,Helma

Thea zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
arjette zei

WAt leuk dat jullie wéér een candy weggeven!! Heb aan alle voorwaarden voldaan.. hihi
Wat ik verwacht van dit blog? Manieren om in te kleuren vind ik erg leuk om te zien, eigenlijk wat jullie op het "oude" blog ook al deden...

gr. arjette.

Folkje zei

Wat een leuke candy, zal 'm op mijn blog plaatsen.
Ik hoop veel inspiratie op te doen op dit blog en mooie kleurtechnieken te leren en genieten van alle mooie dingen die gemaakt worden

Eline Jansens zei

Hallo,

Er staat "klink op mr linky" om deel te nemen maar er gebeurt niets bij mij..

Ik hoop op deze blog veel inspiratie te vinden voor gevorderde kleurcombinaties ( bv mengen van verschillende kleurfamilies)
En verder wil ik gewoon blijven genieten van de mooie creaties die gepost worden.

groetjes,

eline

Diny Sprakel zei

Hallo, bedankt voor jullie reacties. Even een antwoord op de vraag van Karin over de verkrijgbaarheid van navullingen etc.
We willen van dit blog geen reclame-blog voor winkeliers maken, daarom kun je in onze berichten niet zien waar de producten te koop zijn. Maar aan de zijkant van dit blog staat een lijst met websites van winkeliers die copic -producten verkopen. Het blijft jullie dan vrij om te kiezen waar je het koopt. We willen niet de ene winkelier noemen en de andere niet. Ik hoop dat je dit begrijpt. de verkrijgbaarheid van de nieuwste Copic producten is nu wat moeilijk, maar per 1 januari zijn ze goed leverbaar via de nieuwe distributeur.Ik hoop dat jullie daar begrip voor kunnen opbrengen. Ik doe mijn uiterste best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Kun je iets echt vinden, stuur dan een email naar copicbenelux@gmail.com
Ik waardeer erg jullie opmerkingen, we zullen er zeker wat meedoen. groet Diny

Simone zei

Ik ben blij dat jullie weer terug zijn met een blog.Ik heb de andere wel gemist hoor.Ik hoop op deze blog veel tips te lezen over het gebruik van copics.Ik ben nog maar een beginner nl.
Groetjes Simone.

Trish and Treasure zei

Glad you are back and have just purchased my first copics and looking forward to your inspiration! Thanks for the chance to win your Blog Candy!

Yvonne B zei

Hoi, hoi

Wat een geweldige Candy.
Wat ik van deze Blog verwacht is dat ik meer leer over de techieken. Ben zelf nog maar een beginneling dus kan alle tips en technieken gebruiken

Brigadier zei

Einmal kaufe ich mir die Copics und dann komm ich zu Euch in die Workshops.
Danke für das tolle Candy.
Brigitte

Chantal zei

Gaaf, dat jullie weer een blog hebben! Ik vond het altijd ontzettend fijn om tips en trucs te lezen over het werken met copic markers (zoals het kleuren van schaduwen, ijsmannen etc.) en ik hoop dat jullie dat op dit blog ook blijven doen!
Bedankt voor de winkans en groetjes,
Chantal

Helga zei

Wat een coole candy !
Ik hoop op kleuradvies (welke kleurcombinaties passen mooi bij mekaar?), mooie projectjes (kaarten of anderen dingen), mogelijkheden met copics (en niet alleen maar die 'lievige' stempels) en nieuws over copic en copicgerelateerde onderwerpen. Oei, dat is een hele boterham. Heb ik al vermeld dat erg graag naar de gekopcopics-blog kwam ;-).

Gr,

Helga

Ellen40 zei

Ten eerste weer een leuke candy. Het wordt ongeveer het zelfde als mijn voorgangers.
Dat er kleur technieken worden uigelegd, leuke tips en trics, tutorials. En dat er natuurlijk leuke en mooie creaties worden getoond.
Groetjes Ellen40

Caroline zei

Leuk om nog een keer een kans te maken om een mooie candy te winnen!
Wat verwacht ik van dit blog: eigenlijk leuke tutorials om te bekijken en van te leren, want je kunt die niet vaak genoeg bekijken! Nieuwtjes te lezen, zo af en toe een keer een leuke challenge en verder mooie creaties van het DT-team! Veel succes daarmee dames! Lieve groetjes, Caroline

Alice zei

wat een leuke candy. wat ik verwacht is veel ideeen en inspiratie op te doen.

liefs alice

Gerda Heijne-Hartsuiker zei

Ik heb snel rond gekeken op de blog maar zie al nuttige uitleggen. Ik verwacht hier tips en trucs te kunnen voor het kleuren met copics. Veel succes met deze blog en natuurlijk wil ook een gokje wagen op de Candy.

Groetjes Gerda

hobbyminie zei

lekker even rondgekeken op je blog
en nuttige tips geveonden, en natuurlijk de mooie candy
groetjes minie

Priscilla Waker zei

Wat een leuke candy..
Ik ben zelf net begonnen met copic markers te gebruiken.. en hoop dus veel info erover te vinden op dit blog.. tips zijn altijd welkom.
Ik vind stansen super leuk voor mijn kaart creaties.. dus wie weet.
Succes met het blog!

Unknown zei

dit is superleuk
ik heb een van die malletjes en had al sprijt
dat ik de rest niet gekocht had.dus dit is
mijn kans erg leuk.
verder vind ik het een fijne site waar ik erg veel info vandaan haal, ik moet namelijk nog heel veel leren over copics

Tinie zei

Wat een leuke candy!!! Natuurlijk doe ik mee!!

Succes met jullie blog!

Groetjes Tinie

Johanna Visser zei

Hallo,

Ik ben een beginnend kleurder en heb een mooie doos Derwent Potloden. Ik vind de plaatjes ingekleurd met de Copics ook altijd erg mooi. Zit nu in dubio of ik ook Copics zal gaan aanschaffen. Wat ik van de site verwacht is te leren hoe ik het beste met de Copics kan leren kleuren. Hoe je schaduwen maakt, hoe je verschillende markers met elkaar kan combineren, dus tips (hoe kan je ze het best bewaren) en trucs en tutorials. Verder heel veel info over de markers zelf en eventuele veranderingen die er plaats vinden, zoals kleuruitbreidingen. En verder genieten van jullie mooie uitwerkingen, want ook daar valt heel veel van te leren en inspiratie uit op te doen.

Groetjes Johanna

Kantvreugde zei

Hallo, het is een super candy. De kaartjes zijn ook schitterend.
Groetjes Rita.

Cindy zei

Ik heb sinds kort de copicmarkers ontdekt en vind ze helemaal geweldig. Vooral de tutorials vind ik heel leerzaam. Je ziet dingen die je zelf niet had kunnen verzinnen. Geweldig! groetjes
Cindy

helksa zei

En ik zal uw geluk beproeven in de loting. Op de blog wil ik meer cursussen zoals kleur.

mieke zei

hallo
en hier is weer een nieuw lid.
wat een leuke blog met al die uitleg filmpjes.
daar ga ik eens voor zitten om die allemaal te zien.
en ik doe graag met deze candy mee.
groetjes mieke.