NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


dinsdag 22 november 2011

Onze keuze is bekend

Via deze weg wil ik eerst iedereen hartelijk danken voor de aanmelding voor ons DT Team.
We hebben erg veel aanmeldingen gehad, en zijn daardoor voor een zeer moeilijke keus komen te staan.
Uit deze lange lijst 6 dames te kiezen. Vanmorgen hebben Diny en ik ook erg lang aan de telefoon gezeten.
Deze DT Periode is voor 6 maanden, t.z.t zullen we weer een nieuwe call 
uitzetten, zit je er nu niet tussen, wie weet dan wel een volgende ronde.

De dames op wie onze keus is gevallen zijn....


Dames welkom in ons team.

We hebben gevraagd of de dames zich zelf willen voorstellen 
dit wordt snel vervolgd. 

Groetjes
Diny en Lydia


17 opmerkingen:

Els Wouters zei

Proficiat aan al deze dames en veel plezier. Hopelijk kom ik ook ooit zover dat ik mij kan inschrijven. Ik blijf oefenen in elk geval.

Tinie zei

super dames!!! Ik kijk nu al uit naar jullie creaties, heel veel succes!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hallo dames
allen van harte gefeliciteerd en veel knutselplezier er mee!
gr corry

celia zei

Hartelijk gefeliciteerd aan al de uitverkorene!
Jullie hebben een goed team gekozen....ik kijk al uit naar hun prachtige werkjes en kleurtips!!!!
Veel liefs, Celia.

Caroline zei

Gefeliciteerd dames! Ik ben benieuwd met wat voor moois jullie ons gaan verrassen! Groetjes, Caroline

Folkje zei

Gefeliciteerd dames, ben benieuwd wat voor moois jullie allemaal gaan maken!

Creanijn zei

Gefeliciteerd en veel succes met het team!!! Ik kijk al uit naar jullie creaties!

SandraR zei

Gefeliciteerd, dames! Wat leuk!
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ons gaan laten zien...
:-D

Liefs, San

Anoniem zei

Het beNElux gaat ons zeker overdonderen !!
Proficiag dames !!!

Unknown zei

wow, ben echt nieuwsgierig !!!!!!
hartelijk gefeliciteerd dames en heel veel succes gewenst
veel liefs van marcelline

Saskia van den Berk zei

hey meiden van harte gefeliciteerd met heel succes met jullie nieuwe Job
grt. Sas

Kreativmonster zei

Herzlichen Glückwunsch und viel Spaß!

Erna zei

Meiden van harte en ik vindt het geweldig leuk om met jullie samen te gaan werken.

Groetjes Erna

Jannie van der Zwan zei

ook van mij allemaal heel veel succes met het komende half jaar!

Groetjes Jannie

Saskia zei

Veel succes voor het nieuwe DT-team!! Wel spijtig dat er enkel dames uit Nederland in het Benelux-team zitten...

Groetjes, Saskia :)

Diny Sprakel zei

Hallo, even een reactie op de vorige opmerking. Bij de keuze hebben we niet gekeken uit welk deel van de Benelux iemand kwam. Voor ons is het een geheel, we denken niet in afzonderlijke landen. We hebben puur naar de kwaliteit gekeken van het werk. Een oproep aan onze zuiderburen, overdonder ons bij de volgende DT call zo, dat we alleen nog maar leden uit Belgie en Luxemburg kunnen kiezen. Verras ons, groet Copic Beneluxteam

Helga zei

Van harte proficiat en veel plezier met de blog!