NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 19 december 2011

Explore, find, discover

Deze kaart heb ik gemaakt voor een collega die langere tijd op vakantie gaat naar India.


De (digi)stempel heb ik speciaal voor deze gelegenheid gekocht, hij is zo toepasselijk!

Het is een digi van Mo Manning, ze heet Aashi in a Sari.
Het papier is van Crate Paper: the Neighbourhood Collection.
Met de Italian Flourish stans van Cheery Lynn heb ik het taartrandje uitgesneden met de cuttlebug.
Het sleuteltje vond ik er symbolisch goed bijpassen, hij is (volgens mij) van Tim Holtz. De tekst is een rubon van KaiserKraft. Er zijn zeven plaksteentjes gebruikt: drie links, drie als stippen tussen de tekst en een in het juweel in het haar van Aashi.


Op onderstaande foto staan de Copics die ik heb gebruikt:


Mijn collega heeft de kaart al gekregen; ze was er erg blij mee.
Ik ben ook erg benieuwd wat jullie ervan vinden. En als je vragen hebt; stel ze gerust!


6 opmerkingen:

Monique - Mienokje zei

Op deze manier is het niet erg om naar India te moeten.
Groetjes, Mienokje

corryskaart zei

hoi gea
kan goed begrijpen dat je collega hier blij mee is want het is een erg vrolijk gekleurde kaart geworden!
groetjes...corry

Diny Sprakel zei

Hallo Gea, wat goed dat je je aan een donkere huidskleur waagt, is altijd moeilijk. Leuke vrolijke kaart voor je collega. Diny

Wenda zei

Ziet er weer mooi uit Gea, kan me voorstellen dat je collega hier blij mee is.

Liefs Wenda

Krista zei

Hoi Gea,
Wat een geweldige kaart!!!
Welke kleuren heb je gebruikt voor de donkere huidskleur?
Liefs,
Krista
www.kristadesign.nl

Helga zei

Vrolijke kleuren en ook erg mooi ingekleurd. Ik wens je nog fijne feestdagen toe,

Helga