NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


donderdag 22 december 2011

Heb je nog meer kleurtjes nodig?

Hallo, 
wat een vraag, natuurlijk, we hebben nooit genoeg kleuren. Copic komt in februari 2012 met 12 nieuwe kleuren in de Sketch Markers uit. Ik mag ze hopelijk al laten zien aan de winkeliers op Paperworld in Frankfurt.

Enkele maanden geleden hadden ze me al gezegd dat er nieuwe kleuren kwamen, maar het duurde nog zo lang. Nu het dichterbij komt, was ik toch wel nieuwsgierig naar de kleuren, want ze kunnen ook kleuren uitbrengen waar ik niet veel aan heb. Wij ,papercrafters, hebben graag kleurenreeksen, zodat we mooie kleurovergangen kunnen maken. Daarom ben ik blij met de nieuwe kleuren, ze maken een aantal setjes markers tot een complete serie. 
Ik heb tussen haakjes gezet welke kleuren er in die reeks al zijn. Je zult zien dat ze daar mooi op aansluiten.
Je kunt ze straks per set van 12 bestellen en ook los kopen bij je Copic leverancier, misschien kun je ze tegen die tijd vooraf al reserveren. 

BG57 Jasper, (BG53)
BG 90 Gray Skin, (BG 93-96-99)
BV 34 Bluebell, (BV31)
E84 Khaki en E89 Pecan, (E81-87)
G43 Pistachio en G46 Mistletoe, (G40)
R56 Currant (R59)
RV52 Cotton Candy, (RV55)
V22 Ash Lavender en V28 Eggplant (V20-25)
YR27 Tuscan Orange (YR20-21-23-24)

Laat me maar eens weten wat je hier van vindt. 
Groet Diny

4 opmerkingen:

Janneke zei

Natuurlijkhebben we nooit genoeg kleurtjes whahaha *wink ...
Ik kan niet wachten ;o) Misschien ook tijd om een nieuwe kleuren kaart te maken Diny?

Janneke XO

marion zei

graag...kleurtjes heb je toch nooit genoeg hihi. Liefs, Marion

Brenda zei

Hoi Diny, Kleuren heb ik nooit genoeg, ik dacht toen ik mn complete koffer kocht dat ik die nooit allemaal zou gebruiken, maar het tegendeel is waar, dus kom maar op met die nieuwe kleuren....
groetjes Brenda

Caroline zei

Hoi Diny,
Geweldig om te lezen dat er weer nieuwe kleurtjes uitkomen! En zo te lezen zitten er hele mooie kleurtjes bij! Ben razend benieuwd .... gelukkig duurt februari niet al te lang :):) Groetjes, Caroline