NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 23 december 2011

Merry Christmas

Hele fijne Kerstdagen 
een zeer voorspoedig 
en gezond
2012

Een jaar vol creativiteit


Deze keer heb ik gekozen voor een stempel van Wee stamps.
Met de Silhouette heb ik de Easel kaart gesneden nadat ik hem ontworpen had in 
Silhouette studio. 
Het dessin papier komt uit een papier blok van First Edition, Bird Song.

Met de stansen van Marianne Design heb ik de verschillende blaadjes gestansd.
De roosjes zijn op kleur gespoten met de airbrush en afgewerkt met distress stickles. 


Deze label is een magnolia stans ook hier zijn de roosjes op kleur gespoten met de airbrush
en afgewerkt met stickles.  Onder de roosjes zit een stukje van een veertje.

Deze bloemen komen uit een nieuwe aanwinst van Prima Flowers.
vind deze bloemen erg mooi en qua kleur passen ze perfect bij het papier.
Onder de bloemen zit ook weer een stukje veer en blaadjes van Marianne.


Het wit van het papier vond ik iets te wit bij het dessin papier.
Met een wolkjes sjabloon heb ik wat roze wolken geairbrushed achter de afbeelding
doordat ik met lichte kleuren heb gebrushed, en met een sjabloon heb ik geen 
masker gemaakt. 

Huid - R20 E50 E21 E11
Haar - E71 E74 E77
Sjaal - YG93 YG95 YG97
Jurk -  R000 R00 R01 R02 R11
Schaduwrand - C0 C1 C2
Airbrush wolken R000 R00

Dit was mijn laatste kaart voor dit jaar op dit blog.
Met deze kaart wil ik jullie tevens alle goeds toewensen.
Soms krijg je berichten te horen die je de rillingen over de rug bezorgen,
en vraag je je af waar het goed voor is.
Vraag je je af waarom mensen reageren zoals ze doen en elkaar het leven moeilijk willen maken. 

Leven en laten leven!!


 deze tegel spreuk vind ik zelf erg mooi vooral omdat hij 
zo vaak toepasbaar is, in zoveel situaties.

Lieve blog lezers tot volgend jaar,
Dank jullie voor alle lieve, leuke en vrolijke reacties die we gekregen hebben
op ons blog.
Ook volgend jaar beloofd weer veel Copic, de berichten zijn
in elk geval erg goed 


8 opmerkingen:

angelique (anlou) zei

hoi lieverd
je kaartje is een beauty meis, echt een toppertje
iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar, dat het maar een creatief en gezond jaar mag worden
liefs angelique

Margreet zei

Wat een prachtig stempeltje en mooie kleuren
Groetjes Margreet

Gea zei

Prachtige kaart, mooie kleuren!
Iedereen de beste wensen voor 2012!!
Groetjes Gea

Diny Sprakel zei

Hallo Lydia, wat een lieve kaart om het jaar mee af te sluiten.
Ik ben het helemaal met je eens, geef elkaar te ruimte om te leven en ban de jaloezie uit iedereen. Dus leven en laten leven.
Ook mijn beste wensen aan al onze bloglezers en volgers.
groet DIny

Els Wouters zei

Heel knap, ik hou van de kleuren die je gebruikt hebt.

Heidie zei

Wat een mooie kaart. Mooie kleuren heb je gebruikt.
Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2012.

liefs Heidie

Unknown zei

knappe kaart en heel mooie kleuren
en ook nog prettige feestdagen
veel liefs van marcelline

Brenda zei

Hoi Lydia,
de kaart is echt geweldig, ik wens jou en je gezin ook hele fijne feestdagen!
creatieve groet Brenda