NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 30 januari 2012

Femme Fatale...


Hallo lieve bloggers, Vandaag aan mij weer de eer om wat te posten. Ik heb voor jullie een stempel uitgekozen van een prachtige Femme fatale. Ik zag deze stempel op de beurs in Hagen afgelopen jaar en ik moest hem gewoon hebben. Geweldig hoe deze trol op haar manier er erg fancy uitziet. Ik had deze papierlijn ook nog liggen en dacht ik doe is wat met kleuren waar ik niet zo vaak mee kleur. Ik heb natuurlijk net als ieder ander mijn eigen favoriete kleuren. Toch is het af en toe is goed om is kleuren te nemen die je anders niet nemen zou. Als je dat is wat vaker doet dan leer je daardoor ook steeds meer feeling te krijgen met kleuren.


De ticketstempel is een digi van whimsy.


Gebruikte kleuren zijn:

Haar: E53, E55, E55, E57 en E59
Gezicht: E00, E21, E11, E13b en RV 42
Jurk: B91, B93, B97, B99, N3, N5 en N6
Schort: Y21, Y23, Y26, Y28, N3 en N5
Schoenen: E43, E44, E47 en E49

Bedankt voor het kijken maar weer en de lieve reacties.

X

Erna


15 opmerkingen:

marijke zei

wat een geweldige gave kaart en zo supers in gekleurd ook

Brenda zei

Hoi Erna.
Wat een mooie kaart. Super leuke afbeelding. Veel succes komende week ik wiesbaden. Groetjes Brenda

Mariska zei

Hij is geweldig Erna, die feeks is bijna sexy, hihihihi!
xxx
Mariska

Jolanda zei

Hahahaha wat een geweldige stempel is dit...en erg mooi ingekleurd.
Maar ben wel benieuwd aan wie je zo'n kaart stuurt...!!!LOL
Groetjes van Jolanda

Rosita zei

Een mooie kaart en dan nog een mooie stempel die kom je niet veel tegen groetjes Rosita

chantal zei

hihihi, geweldige stempel.
kleurencombinatie zijn super!
liefs Chantal

Tinie zei

Wat een super kaart en de tekst maakt het helemaal af!!! Super mooi ingekleurd en eigenlijk heb ik wat medelijden met haar, die enorme neus:) Eens iets heel anders, super!!!

Groetjes Tinie

Astrid zei

Geweldig die stempel, super mooi ingekleurd, maar hoe kan dat ook anders :)
Een schitterende kaart !!!

groetjes Astrid

Margreet zei

Wat een mooie kaart.
En een grappig stempel
Groetjes Margreet

corryskaart zei

hoi erna
wat heb je er een prachtkaart van gemaakt en die digi is supergaaf!
dat is echt lachen! en je inkleuring vind ik perfect!
groetjes van corry

Cathy zei

Superleuke stempel!!! En prachtige kleuren!!!

Gea zei

Haha wat een lollige stempel! Het is een prachtig geheel geworden
groetjes Gea

Wenda zei

Wat een geweldige kaart weer Erna, het afdrukje is ook weer super leuk.

Liefs Wenda

Soep zei

geweldig leuk
gr,ans xx

Hetty zei

Die trol is geweldig! wat een gaaf kaartje!