NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


dinsdag 10 januari 2012

Nieuwe kleuren Sketch

Hallo, 
enkele dagen geleden heb ik je laten zien dat we 12 nieuwe Sketch markers komen. Ze worden vanuit Japan direct naar de beurs in Frankfurt (eind januari) gestuurd en daar kan ik er dan voor het eerst mee werken.  Jullie snappen dat het dan nog enkele weken duurt voor we ze hier in de winkels kunnen kopen. 
ik heb een plaatje van onze Amerikaanse site geplukt waarbij je dopkleuren echt goed kunt zien.
Helemaal te gek,als ik die R52 en 56 zie, combineer ze met je R59 en je hebt heel mooi rood en wat te denken van de paarse combinatie V22 en 28 met de V 20 en 25 die er al zijn.
Laat ons op de Copicbenelux facebookpagina  eens weten welke van deze kleuren je echt graag zou hebben. 
In de loop van het komende jaar brengt Copic ook een opbergtas met losse tasjes op de markt. in de losse tasjes kun je de markers per kleur neerzetten.

12 opmerkingen:

Unknown zei

diny
leuk ,nieuwe kleuren
ja de handtas had al gezien ,vind ik geweldig
die zet ik op mijn verjaardaglijstje
veel liefs van marcelline

Toos Awater zei

De nieuwe kleuren zijn echt gaaf, zeker om ze bij de andere te combineren. We kunnen weer niet wachten.

Groetjes Toos

Frouwkje zei

Mooie nieuwe kleuren!!
Die tas lijkt me supergaaf en ik hoop een stuk goedkoper als de koffer!
Liefs, Frouwkje

corryskaart zei

hoi diny
die nieuwe kleuren zijn echt heel mooi maar die tas vind ik het einde,echt gaaf!
groetjes van corry

Margreet zei

veelbelovende nieuwe kleurtjes....en die tas lijkt me het einde!!!!
xxx Margreet

Marian zei

Dat is slim zo tas
Groetjes

marijke zei

geweldige kleuren he moet even sparen hihihi ach mis er nog maar 140 dus kan nog wel even door gaan he

SandraR zei

Wauw, ziet er leuk uit! Mooie kleuren ook, word er al een beetje hebberig van, hahaha!

Liefs, San

Jolanda zei

Ontzettend mooi nieuw setje, ik hou van werken met rood dus ik zou gaan voor R57
en die tas, whaa zo veelheb ik er nog niet,dus dit staat helemaal onder aan mijn lijstje!!

Inge Groot zei

DE tas ziet er prachtig uit maar ik zou gaan voor de losse tasjes! Heel praktisch om op mijn bureau te zetten:-D

Ria`s Winkeltje zei

Wow, wat een mooie kleuren, ik vind ze allemaal mooi, dus eigenlijk wil ik ze allemaal hebben, hihi

En die tas vind ik ook geweldig, ben benieuwd wat hij gaat kosten, ik heb ze nu allemaal in die HAMA cd-koffertjes zitten en ik heb er al 2 vol, dus de tas zou ik wel kunnen gebruiken

Zou iemand eens in het Nederlands willen uitleggen hoe het kleurenwiel precies werkt? Mijn engels is niet zo geweldig, alvast bedankt

Lies Ria

Els Wouters zei

Super leuke kleuren. Ik heb nog niet veel copic's, maar enkele van deze kleuren staan al bij op mijn verlanglijstje. Die tas is ook wel heel knap, maar ik ga hem nog niet gevuld krijgen vrees ik :-)