NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 18 mei 2012

Maak me Gek, gooi je haar los



Hallo lieve copic fans,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien en ik heb me helemaal uit kunnen leven op dit afdrukje van Sureya.
Zoals jullie weten ben ik dol op haren kleuren en dat is gelukt, om de afdrukjes nog meer diepte te geven ben ik al een paar weken bezig om meer zwart te gebruiken. Voorheen gebruikte ik wel veel donkere kleuren maar nooit geen zwart. Na veel oefenen en de prullenbak vullen gaat het nu ergens op lijken, ben benieuw wat jullie er van vinden.


Verder heb ik niet zo veel op de kaart aan gebracht een paar roosjes en takjes want het afdrukje is al groot, voor de tekst heb ik "hello"gekozen en kan ik de kaart voor verschillende gelegenheden gaan gebruiken.


Huid : E11 - E02 - E00 - E000
Haren : W10 - E37 - YR24 - Y26 - Y15 - Y21 - E50
Rood : 110 - R50 - R27 - R22
Broek : 100 - BG09 - BG72 - BG000
Achtergrond : E42 - E41 - E40
Ik hoop dat ik jullie met dit kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren en nogmaals vragen of verzoekjes horen we graag.

Liefs Wenda


16 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi wenda
wat een geweldig mooi kleurwerk,kijkt altijd vol bewondering hoe je het voorelkaar fixt:-))
groetjes van corry

Marianne Schut zei

Jee, ik zit hier weer helemaal sprakeloos achter mijn pc, wat een kleurwerk!!!! Zo mooi! Jouw afbeeldingen gaan altijd gewoon leven, het is net alsof ze zo naar je toe kan komen lopen. Wat lijkt het me geweldig om zo te kunnen kleuren. Je bent een groot voorbeeld voor mij! Ik krijg niet genoeg van de filmpjes met uitleg over inkleuren, dus deze zou ik ook best eens ingekleurd willen zien! :) Liefs Marianne

Astrid zei

jeetje mina zeg, wat is dit weer ontzettend mooi joh, dat haar .... pppfftt .... zo mooi ingekleurd, prachtig!!!
Ik ga volgende week ook maar eens proberen :)

liefs Astrid

Ankie vd Polder zei

Wat een prachtig kaartje en schitterend kleurwerk. Ik probeer ook altijd weer van jouw manier van kleuren te leren. Gaat steeds beter al ben ik er nog lang niet. Groetjes, Ankie

Margo zei

Wat een prachtige kaart Wenda ! Dat haar is toch zo prachtig !
Liefs
Margo

Jolanda zei

Wauw prachtig weer Wenda, hoop dat ik het ook onder de knie kan krijgen!!

arjette zei

Wwooowwwww wat geweldig weer zeg!!!! Ik heb nu prompt nóg meer zin in morgen!!!!!

gr. arjette.

Frouwke zei

tja gewoon .... G E W E L D I G MOOI!!!! Vreselijk dat je zo mooi kan kleuren (haha)
Ik bewonder je talent keer op keer.
grts
frouwke

Tinie zei

Wauw, wat ontzettend gaaf weer dat haar!!! Super!!

Groetjes Tinie

Mariken zei

Wat supermooi gedaan! Ik zit nu te zwoegen op mijn huiswerkopdracht voor morgen...ik heb een hoop te leren van je! Tot morgen, gezellig!
Liefs Mariken.

Diny Sprakel zei

Hallo Wenda, ja weer super dat haar. Eerst nog verder oefenen op deze haarpartijen en dan eens kijken of we er wat zwart ik kunnen krijgen.
Geweldig Wenda. groet Diny

Frouwkje zei

Hoi Wenda,
Supermooi!! Er zit inderdaad nog meer diepte in. Lijkt me waanzinnig leuk om zo te kunnen kleuren!! Complimenten hoor!
Liefs, Frouwkje

Monique - Mienokje zei

Ik heb er maar één woord voor: Kwijlen! Schitterend.
Groetjes, Monique

*mieke* zei

Met of zonder zwart...ik vind beide erg mooi! Ik heb van de week de krullen in zitten kleuren en ben na tig pogingen best tevreden. Had niet alle kleuren die jij had gebruikt dus heb er een eigen draai aan gegeven! Nu de rest van het afdrukje nog....haha!
Ik kijk uit naar een fimpje over het inkleuren van lang haar:-)
Groetjes Mieke

Angélique zei

Wat mooi zeg geweldig!!!!!

Marie-Anne zei

Wat een schitterende afbeelding!

Marie-Anne