NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 24 juni 2012

Lange haren kleuren



Hallo copic fans

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een tutorial te laten zien en we gaan lange haren kleuren, zoals ik jullie eerder al beloofd had daar een filmpje over te maken.

De kleuren die ik gebruik in het filmpje zijn E59 - E37 - YR24 - Y26 - Y15 - Y21 en E50, het afdrukje is van "Make it Crafty".




Op de kaart is het afdrukje echt het middelpunt geworden en heb ook verder niets toegevoegd dan een paar swirls op de achtergrond door middel van een masker.
Tevens heb ik in dit afdrukje ook geen grijs gebruikt onder de kleuren om er diepte aan te geven maar nu met andere donkere kleuren geprobeerd om het zelfde effect van diepte te krijgen.


De kleuren die ik gebruikt heb om het geheel te kleuren zijn:
Haren : E59 - E37 - YR24 - Y26 - Y15 - Y21 - E50
Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Oud-Roze : RV99 - RV95 - RV93 - RV91
Groen : G99 - G85 - YG03 - YG00 - YG000
Achtergrond is gespoten met : B0000 - B000 - B01 - B02
Hoop jullie weer een beetje te hebben kunnen inspireren met deze kaart en tutorial, mocht het toch niet duidelijk zijn of vragen dan hoor ik het graag.

Liefs Wenda



15 opmerkingen:

Saskia van den Berk zei

ooooooooooo wenda.............ook deze is weer super gaaf!!!!!!
Knuff Sas

Margreet zei

Wat super mooi gekleurd.
En prachtige kleuren
Groetjes Margreet

Brenda zei

hoi Wenda,
wat een mooie kaart en super goede Tutorial! goede uitleg. bedankt.
groetjes Brenda

leonenkarin.blogspot.com zei

WAUW!! Wat is ze mooi zeg! pffff... ik moet nog een hoop leren ;P
Groetjes, Karin

Diny Sprakel zei

Hoi Wenda, weer een super filmpje. Het lijkt zo gemakkelijk , maar....
groet Dihy

arjette zei

Schitterend weer Wenda!!!! Ik moet nog heel veel oefenen maar met zulke duidelijke filmpjes moet het toch ook een keer gaan lukken LOL

gr. arjette.

Liesbeth zei

Prachtig Wenda. daar moet ik nog eens speciaal voor gaan zitten.
gr. Liesbeth

corryskaart zei

hoi wenda
wat een geweldige tutorial en naar het kijken van het filmpje is het nu nog een heleboel keren oefenen:-))
maar heel veel dank voor het delen!
groetjes van corry

Frouwkje zei

Tjeetje Wenda, kan het nog mooier? Het is iedere keer weer genieten. Prachtig. En wat goed uitgelegd in je tutorial.
Liefs, Frouwkje

Lydia Boode zei

Hij is weer super geworden.

groetjes
Lydia

SandraR zei

Supergaaf, Wenda!
Mooi en duidelijk filmpje en heel leerzaam! Hoop dat ik ooit zo goed wordt als jij, hahaha!

Liefs, San

p.s. wil je ook een keer laten zien hoe je die prachtige jurk hebt ingekleurd?

Yvonne zei

Dank je wel voor deze geweldig mooie tutorial!
liefs Yvonne

Gea zei

wauw, prachtig!
Bedankt voor de tutorial
groetjes Gea

Astrid zei

Sodemieters, wat is dit weer ongelooflijk mooi Wenda, ik moet er straks maar eens even goed voor gaan zitten om je tutorial te bekijken :)

liefs Astrid

Juanita zei

Ongelovelijk, fantastisch!! De jurk met dat groen en die haaren!!!!! Super! Liefs juanita