NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 6 juni 2012

Wishing you a day full of happiness


Goedemorgen allemaal,

Het is zover! Ook ik mag voor Copic Marker Benelux blog mijn eerste kaartje aan jullie laten zien. Ik hoop jullie dit komend half jaar te mogen inspireren met mijn kleurwerk met de copic markers en kaarten.


Ik heb de nieuwste stempel van Sylvia Zet's Weestamp gebruikt, genaamd Peggy en ik heb haar in pasteltinten gekleurd. Ik vond het daarom des te leuker om haar haar juist wat donkerder te maken, zodat dit er echt uitspringt. Het scrappapier is van Melissa Frances - 5th Avenue dat zich perfect leent voor pasteltinten.

Ik heb Peggy gemat op cardstock pastel roze en daarachter een papierendoily geplakt. Ik heb juist de bloemen van het scrappapier eronder uit laten komen, aangezien de bloemen van Peggy datzelfde kleurenpalet heeft gekregen van mij. Daarnaast heb ik - zoals ik eigenlijk vaak heb - een lint met een strik geplakt met daaronder een bedeltje. Vervolgens heb ik mijn kaart afgewerkt met bloemen van WOC, een swirl van Magnolia en een groot aantal parels. De tekst vind ik heel erg bij het kaartje passen. Als je goed kijkt, zie je ook kleine pareldruppeltjes op het afdrukje. Dat vind ik zelf altijd wel een romantisch effect geven...


Ik heb mijn adrukje ingekleurd met mijn copic markers en heb de volgende kleurnummers gebruikt (ik bouw mijn kleurwerk altijd op van licht naar donker en zo zijn mijn nummers ook vermeld):

Huid: E000,00,01,R20,22
Haar: E15,17,18
Kleding: R000,00,30 & BG10,11,32
Bladeren: BG93,96,99
Bloemen: YR30,31, Y32 & R83,85,56
Vogel en schoenen: E40,41,43
Mandje: E43,44,47
Schaduwrand: W00,0,blender 0

Ik hoop dat ik jullie verblijd heb met mijn eerste kaartje voor ons blog en wens jullie nog een fijne dag toe vandaag en tot de volgende keer!

Lieve groetjes,
Chantal

18 opmerkingen:

Frouwke zei

Prachtig! en zo zacht ingekleurd!
grts
frouwke

marion zei

Supergaaf meis, wat een mega binnenkomer ! Liefs, Marion

Astrid zei

Wowwww, wat een binnenkomer zeg, echt een schitterende kaart Chantal, super !

liefs Astrid

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje.
En wat een mooie tinten
Groetjes Margreet

gré zei

het is een super mooi kaartje
en van die mooie kleurtjes

groetjes gré

Brenda zei

hoi Chantal
wat een mooie kaart.
een prima start van je dt tijd!
geniet ervan. hoop dat je nog vele mooie kaarten kan laten zien hier.
groetjes Brenda

Liesbeth zei

Mooi gemaakt Chantal, schitterend kleurwerk.
gr. Liesbeth

corryskaart zei

hoi chantal
dit heb je toch prachtig gefixt:-)) een erg lieve kaart in prachtige kleuren!
groetjes van corry

Diny Sprakel zei

Hallo Chantal, welkom in ons team, je komt binnen met een geweldige kaart. Mooi gedaan, dank je.
Groet Diny

Sylvia Zet zei

Absolutely beautiful work Chantal!

Tinie zei

Wat heb je prachtige zachte tinten gebruikt, een super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Marga50 zei

Wauwwwwwwww Chantal,wat een topkaart heb je ervan gemaakt. Supers.!! En erg mooi ingekleurd.! Chantal tot straks,groetjes Marga.

Unknown zei

chantal
het is geweldig mooi gedaan
nog veel plezier
veel liefs van marcelline

Bets zei

Geweldig mooi. gr bets

Yvonne zei

Wauw, Chantal wat een beauty!! Zo leuk dat jouw kaartjes nu ook hier te zien zijn!
liefs Yvonne

Hetty zei

Wauw wat mooi, het is echt een schatje geworden.

H zei

Prachtige zachte kleuren Chantal
Ik ga met vakantie voor 2 maanden naar Holland zo ik ben voorlopig niet even aan wezig hier wens iedereen een fijne zomer
Groetjes harma

Chantal zei

Hoi allemaal, wat een superlieve en mooie reacties allemaal! Dit voelt als een warm welkom hier bij Copic Marker Benelux! Thanks!!! Lieve groetjes, Chantal