NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 3 augustus 2012

Saturated Canary Rubber Stempels


Je leest het goed, eind van de maand openen we een blog waar het DT team jullie zal
inspireren met deze geweldige stempels die op rubber uitgebracht gaan worden. 
Eind van deze maand (augustus) worden ze verwacht in de winkels.
Op het blog zijn links te vinden van de winkeliers die ze zullen gaan verkopen.

Het lijkt me leuk om jullie als Copic addicted ook op dit blog tegen te komen.
Want wees eerlijk dit zijn geweldige stempels om te kleuren met Copic.
Al zullen ze niet alleen met Copic gekleurd gaan worden, wat dacht van distress inkt
of Prisma en Derwent potloden of Twinkling H2O.
Kortom deze stempels vragen om gekleurd te worden waar dan ook mee.

Creatieve groeten
Team BeNeLux

4 opmerkingen:

Frouwkje zei

Dat lijkt me echt superleuk!!! Heel veel succes voor de DT leden! Ik kijk er naar uit!
Liefs, Frouwkje

Johanna Visser zei

Wat een leuk bericht. Ze heeft idd geweldig leuke stempels. Ik heb ze zelfs voor mijn bijna 4 jarige dochter als kleurplaat uitgeprint. Ze vind ze geweldig.

Liefs Johanna

Unknown zei

ik wens julli heelveel succes ermee
ik ga jullie volgen hoor
ben echt benieuwd en ben zo nieuwsgierig
veel liefs van marcelline

nettie53 zei

geweldig ik kijk er naar uit!!