NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


donderdag 6 december 2012

Even laten weten dat ik aan je denk


Wat hebben we een leuke Sinterklaas gehad.
s'morgens kwam de Sint met de stoomboot aan in ons dorp.
Met zijn alle zijn we in een optocht naar school gewandeld.
s'avonds is hij zelfs nog bij ons thuis geweest, er werd op de deur geklopt.
Toen we open deden stond er een grote mand vol kadoos.


Om nog maar even in de kado sfeer blijven, heb ik
Coco with present gekozen voor deze kaart.

Het papier is van Stampin'Up, boven in heb ik een stukje in gescheurd
en hier kant achter geplakt
De bloem is gestand met een Marianne Design stans.


Cocois gekleurd met Copic Maker
Coco: E21 E23 E25
Schort: RV10 RV21 RV23
Label: E40 E41 E43
Kado: BG34 BG37 BG39, YG61 YG63 YG67
Schaduw: W0


Aan de binnenkant is de tekst gestempeld.
Dank je voor je reactie


1 opmerking:

gré zei

heel mooi gedaan

groetjes gré