NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 30 januari 2013

Omdat jij bijzonder bent


Hallo,
 deze kaart is gemaakt van hetzelfde model als de kaart met de vier gezichtjes, die ik eerder op mijn en op het Europese blog zette. Dit keer is de uitsnijding een ovaal en kan hierachter een mooie Tilda en een tweede Tilda kan in de binnenkant. 


Het kaartmodel heb ik gehaald van het blog van Norma, hier zie je allerlei kaartmodellen, Cora bedankt voor de link en het voorbeeld, ik heb het helemaal nagedaan. 


Dit is de binnenkant, deze Tilda schuift over die van de voorkant heen. Haar heb ik een rood hart gegeven.
Het papier herkennen jullie denk ik wel, het is van Pion, zo mooi van kleur. Ik heb de binnenkant heel rustig gehouden, want ik wilde de mooie decoraties op het papier niet vol plakken.


De gebruikte stempel komt uit een Noor-set. Lekker shabby!



De bloemen aan de voorkant zijn gemaakt met stansen van MFT, de bladeren zijn gemaakt met Magnolia stansen. Eenvoudig maar heel stijlvol. In de opgerolde roosjes, heb ik een plakparel gelijmd.



Voor het kleurwerk gebruikte ik de volgende Copic markers
Huid E000-00-11-13-R21
Haar E42-40-W00-E44
Kleding: B0000-91-93-95
Rood: T5-E19-08-R24
schoenen en hart W00-1-3
Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb gegeven. 
Hoor graag wat jullie van deze kaart vinden.

Groet Diny

8 opmerkingen:

Lia zei

Supergaaf deze kaart, vorige keer ook al vind het prachtig ingekleurd en het model super,
groetjes Lia

jolanda zei

super mooie en lieve kaart

Mojca zei

what a gorgeous card! hugs! Mojca

Bea zei

Supermooie kaart Diny, prachtige kleuren...

groetjes Bea.

Unknown zei

diny
ze is supermooi gedaan en mooie kleuren
veel liefs van marcelline

Unknown zei

diny
ze is supermooi gedaan en mooie kleuren
veel liefs van marcelline

KarinsArtScrap zei

prachtig Diny.

groetjes karin

Yvonne zei

Wat een gaaf modelletje en je kleurwerk is weer zo mooi!!!
liefs Yvonne