NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 8 maart 2013

Drip drop Tilda

Hallo,

 ik heb  deze kaart gemaakt met de speciale Tilda van Duymelot 


Voor het maken nam ik vrij vintage-achtige kleuren  in grijs blauw, de tekst hebben jullie ook al op een andere kaart gezien, maar ik vind deze zo passend bij deze Tilda. 


Na het kleuren heb ik op de rand van de uitgestanste afbeelding met mijn airbrush wat kleur aan gebracht.
Achter Tilda zit een Noorstans. Verder zie een bloementoef, gemaakt van opgerolde roosjes, verschillende vormen en maten. 


Je ziet hier achter het bloemmotief ook nog een doily, gemaakt met een Noormal, ook de swirls zijn van Noor, de takjes van Cottage Cutz en de blaadjes werden gemaakt met een MS pons. 


Tilda kreeg weer kleur met mijn Copic Markers,
Huid E000-00-21-11
haren E42-40-W00-E44
Jurk B0000-91=93
grijs C00-1-3-5

Ik hoop dat jullie deze kaart ook bevalt, ik lees graag je reactie.
Groet Diny

16 opmerkingen:

Relinde Scheepers zei

Prachtige kaart Diny!!!

groetjes Relinde

Anoniem zei

Is so so pretty, love tha flowers did you make!

Carmen S. zei

Deine Karte finde ich ganz bezaubernd und wunderschön gestaltet liebe Dyni. Wunderbare coloration.

Liebe Grüße-Carmen

Frouwkje zei

Supergave kaart Diny!! De kleuren en het stempeltje zijn zo leuk!! en mooie mallen!!
Liefs, Frouwkje

Sonia zei

Fantastic card dearest creative ^_^
In Italy today is the International Women's Day,so I wish you 365 days of happyness and love^_^
Sonia

Marian zei

Wat een gave kaart mooi de kleuren combinatie. gewoon een schitterende creatie
Groetjes

Heidie zei

Wat een mooie kaart. Mooie kleuren heb je gebruikt. En die stanzen die je hebt gebruikt zijn super. je brengt me ook op een idee.

liefs Heidie

esmee zei

een schitterend kaartje

Unknown zei

diny
het is een snoepie van een kaart en zeker de afwerking is voor mij een wouweffect
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

made by ineke zei

mooi
altijd mooi!!
gr ineke

Mojca zei

oh how gorgeous!!!!! I love the pretty flowers and so fabulous colouring. hugs! Mojca

Aartje zei

Dit is weer een echte "diny kaart". Prachtig gekleurd heb je deze leuke stempel. Schitterende kaart.
Groeten, Aartje

Cinderella zei

Helemaal mooi echt wel
Liefs Cindy

Yvonne zei

Wauw, echt prachtig in deze kleurtinten!
liefs Yvonne

Jolanda zei

Prachtige kaart en past ook goed bij het weer van vandaag. Groetjes Jolanda

A Casa di Ale zei

Bellissima card....adoro la colorazione del timbro. Fantastici gli abbinamenti degli abbellimenti
Ciao da Ale