NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 29 april 2013

If friends were flowers...


Hoi allemaal,
het wil nog niet zo lukken met de lente he... daarom heb ik ervoor gekozen lekker te werken met vrolijke, frisse kleuren op mijn kaart. Het is vandaag de laatste dag dat Koningin Beatrix ons landje oranje kleurt. Vanaf morgen is het Koning Willem Alexander. Voor diegene die de kleur oranje inmiddels niet meer kunnen zien heb ik goed nieuws, mijn kaart is niet oranje...

Ik heb weer gewerkt op stempellinnen, dat werkt zo leuk. de kleuren komen er lekker fel op uit. het kleurt ook heel fijn, en nog gemakkelijker het kan net zoals papier gewoon door je printer om je favoriete afbeelding te printen, of gewoon met stempelinkt erop te stempelen.

De afbeelding is van Magnolia, doet me helemaal denken aan de lente.



Ik heb de aankleding heel simpel gehouden, ik wilde heel graag dat de afbeelding er mooi op uit kwam, dus niet te veel eromheen. De border is van Memory box. ik heb er nog wat plaksteentjes op gedaan.

Ik hoop dat jullie mijn kaart mooi vinden, ben benieuwd naar jullie reacties.
en ik hoop dat het weer heel snel omslaat, iedereen kan wel wat zonnestralen en warmte gebruiken.

De gebruikte kleuren zijn:
Huid: E000, e01, E11, E13
Haren: E51, E53, E57, E59
paars: V09, V22 en V25
roze: RV17, RV19 en RV13
tulp: Y15, Y17, YR23
groen: YG05,  YG07

Groetjes Brenda

4 opmerkingen:

Yvonne zei

Hartstukke mooi Brenda. Heb het linnen wel in huis maar nog niets mee gedaan. Toch maar eens op gaan kleuren dan!
Heerlijk hoor die frisse kleuren die je gebruikt hebt.
liefs Yvonne

Mojca zei

oh what a cutie, lovely colours. hugs! Mojca

esmee zei

een schitterend kaartje

Marian zei

Ziet e prachtig uit
Groetjes