NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 21 augustus 2013

Xmas !!!

Goedemorgen allemaal :)

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien !

Ik ben deze keer maar weer eens aan de slag geweest met een kerstkaartje :)
Afmeting van dit kaartje : 11 x 17 cm
Ik heb een kersttag ervan gemaakt, hangend aan een kledinghanger :)


Gebruikte materialen : Papier Maja Design "It's Christmas Time
Digi afdrukje : Tiddly Inks Wryn Caroling
Noor! Design Bingo stempels, art. nr. 6410/0029
Noor! Design rechthoek, art. nr. 6002/0146
Melissa Frances Decorative Flower Clip Hanger 6"
Wit papieren zakje, hierin een label die bij het papier hoort.
Papieren kleedje, plakparels en touw
Muzieknoten balkje is van Unique
Kant : The Ribbon Girl

Alle randen zijn bewerkt met Walnut Stain Distress Inkt.

Het afdrukje heb ik ingekleurd met de volgende Copic Markers:


Huid : E0000, 000, 00, 11 R30, 20
Haren : E40, 41, 42, 43, 44, 47
Mond : E02, R02, 12
Hoek/schoenen : E50, 30, 21, 53, 34, 35
Rood : T5, E19, 07, R24
Groen : YG61, G21, 94, 99
Boekje : W00, 0, 1, 2

Ik hoop dat ik jullie met dit kaartje weer heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

4 opmerkingen:

Sandra zei

wat een superlief kaartje astrid
gr sandra

Diny Sprakel zei

Een super mooie kaart prachtig kleurwerk. Groet Diny

corryskaart zei

hoi astrid
wat een schatje van een kerstkaart en prachtig gekleurd!!
groetjes...corry

Rikie zei

Een super mooie kaart!

Gr Rikie