NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 17 november 2013

Tutorial Schaduw



Goede morgen

Vandaag mag ik weer een tutorial plaatsen!
Moest wel even nadenken wat...er zitten zulke getalenteerde dames in dit team,die zulke geweldige tutorals laten zien en dan kom ik ....hihi

Nou ik ben gegaan voor de schaduw die ik soms achter mijn digi's maak,daar krijg ik nogal vraag naar,dus hier is het dan!




De digi blanco


Begin met B66


Dan B63


 

B60


Dit zijn de 3 kleuren die ik hier voor gebruik,maar ben dan nooit tevreden en herhaal het nog een keer,te beginnen met B66


Nog maals B63



En nog maals B60 en die blend ik net zolang tot dat ik het goed vindt


En zo ziet ze er helemaal gekleurd uit


En zo ziet de kaart eruit als die klaar is


En nog een close up!!

Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
E00-11-13-21 R02 voor haar huid
W3-4-5-7 voor haar haar en bontjes en kousen en laarsjes
R17-48-59-89 voor haar pakje en neus
E35-37 voor haar ogen en gewei

Ik hoop dat jullie haar leuk vinden en bedankt voor jullie bezoekje!!
XXX Heidy




4 opmerkingen:

Lia vdB zei

Dank je. Een heeeeel duidelijke uitleg. Schaduwen blijf ik moeilijk vinden. Ik ga dit proberen.

Hartelijke groeten,

Lia

Malika zei

Zo een goede uitleg, zal het deze week zeker uitproberen

En een prachtige kaart hoor

malika

riliska zei

wow!! Great colouring! This image is cute so much!

rian zei

toppie weer ga het vast een keer gebruiken.
groetjes rian