NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 31 januari 2014

North-Pole Tilda....

Hoi copic-fans,
Vandaag laat ik jullie een "3d flip swing card" zien.
Je kan ze onder dit ID #28765 nummer in de silhouette store vinden.


Het was deze week best koud en dus was deze "North Pole Tilda" de beste stempelafdruk om te kleuren.
    
 

Om het kaartje te versieren heb ik nog eens de doohickey's boven gehaald.
De heart swirl, vintage flower, spruce twig, en een klein ijskristallen pons.
Door de hartjes van de bloemen heb ik een kleine brad gestoken, en de ijskristallen met stickels bewerkt.
Het designpapier komt ook uit de magnolia-collectie.


Nog even een close-up van Tilda.


North-Pole Tilda huid; E50, -51, -53, -02, -01.
Haar; E49, -44, -43, -42, -41.
Wanten en broek; BV000, -00, -01, -02, -04.
Muts en jas; BV20, -23, -25, -29.
Uggs (laarzen); N6, -5, -3, -1.

Ik wens jullie nog een geweldige dag en het weekend staat weer voor de deur.
Heel veel liefs, 
Celia.

3 opmerkingen:

akkina van steen zei

prachtig kaartje Dinny,mooie kleuren

Unknown zei

Prachtig, die kleuren en de overloop!

Diny Sprakel zei

Heel mooi gedaan, Celia