NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 13 april 2014

Flower Tilda with Bowknot...


Beste allemaal,
Genieten jullie ook zo van het mooie weer?
Gewoon al in de veranda zitten kleuren geeft mij een super goed gevoel!
Vrijdag kreeg ik de nieuwe Magnolia kit in de bus.
Ik was weer heel blij, maar toch ook wat ontgoocheld. Normaal blijft de kit geheim tot iedereen hem ontvangen heeft, behalve deze keer.....donderdag konden we de nieuwste stempels al op het net vinden. Desondanks bleef het toch nog wat gissen naar welke er bij zouden zitten.
Je kan al raden dat ik voor jullie meteen ééntje wilde kleuren.
Dit stempeltje heet Flower Tilda with Bowknot.


Ik heb ze weer op een ietwat anders kaartje gezet, uitgesneden met de silhouette.
Het kaartje is een model van Lori Withlock, Design ID #42693



In de binnenkant kan je op een pop-up een labeltje plakken
Hiervoor gebruikte ik de tekst dat ook in de kit zit.


Een foto van de zijkant, zodat jullie de opbouw zien kunnen.


Op de voorkant van de kaart stempelde ik een swirl, ook deze zit in de kit.
Kleuren die ik voor Tilda gebruikt heb zijn;

Huid: E50, -51, -53, wangen: E00, -01, -02
Broek: B21, -41, -34
Sokken & sjaal: B60, -63, -66
Bloesje: Y38, -35, -32
Bloem: Y38, -35, -32, R12, -14, -17
Stengel: YG17
Haar & schoenen: E39, -35, -33, -31, -30

Ik wens jullie een hele fijne zondag en zie je snel weer.
Veel liefs,
Celia.

1 opmerking:

Natasja's Kaarten zei

Wat een geweldig stempeltje is het weer en wat heb je hem prachtig gekleurd...

Groetjes,

Natasja