NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 6 april 2014

"Happy mothersday"

Het is weer mijn beurt om een kaartje te plaatsen hier op Copic Marker Benelux.
En dit keer is het een kaartje geworden voor moederdag. 
Ik heb voor dit kaartje geen poppetje gebruikt maar een hele mooie bloemen-digistempel van Aurora wings.


Mijn text "Happy mothersday" is geplaatst op een tag.


En nog een closeup


Gebruikte materialen :
Cardstock : Bazill
Design papier : magnolia
Die's
Noor design
Tonic Verdant Vines
Spellbinder Blooms two
Dienamcs Tradition Tag
Dienamics Treat pocket
Copics:
BV17-11-00
YG67-63-61

Een hele fijne dag verder!

4 opmerkingen:

corryskaart zei

een geweldig mooie kaart in prachtige kleur, helemaal supermooi!!
groetjes corry

Marian zei

Wat mooiiiii groet

Marian zei

Wat mooiiiii groet

Jopie zei

Prachtige moederdagkaart, mooie kleur,
groetjes jopie