NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 30 mei 2014

Wisseling van de wacht!

Hallo lieve Copicfans,


we sluiten bijna een periode van 6 maanden af in dit blog, op 1 juni start de volgende periode.
 Dat is altijd het moment waarop wij en de DT-leden kunnen aangeven of we verder gaan met elkaar.
Dit keer heeft Celia aangegeven dat ze door prive-omstandigheden geen tijd meer heeft om volop kaarten te maken. Natuurlijk hebben we daar alle begrip voor en willen we ons Belgische DT-lid bedanken voor al haar inspirerende bijdragen en we wensen haar, ook namens jullie, het allerbeste.
Al eerder in deze periode hebben we afscheid genomen van Lydia en Heidi, daarover heb ik al bericht.

Goed nieuws we zijn weer op sterkte. 
We hebben uit de aanmelding van de DT call twee mensen gekozen en ik zelf heb een persoon uitgenodigd om lid te worden.
Mag ik hier begroeten







Vanaf juni beginnen deze dames ons te verwennen met mooie blogposten. In hun eerste post zullen ze zich aan jullie voorstellen.
Dames ik wens jullie veel succes en hoop op een goede samenwerking.


Groet Diny

1 opmerking:

Marie-Anne zei

Veel succes dames, ben benieuwd wat jullie gaan maken.

Marie-Anne