NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 4 augustus 2014

Je bent op je best...als je bent wie je bent

Hallo lieve Copic fans,

Het is alweer maandag, wat gaat het weekend toch altijd weer hard. Maar om de week lekker te beginnen, heb ik weer een lekker zomers kaartje voor jullie. Ik heb dit keer gekozen voor een digi van Aurora Wings. Die heeft zulke mooie digi's en dit is er 1 van. De digi heet Sunflower Sprite. Is ie niet schattig?
Ik heb de randen van het achtergrondpapier een beetje geruld met de distress tool van Tim Holtz en beinkt met Vintage Photo, Seedless Preserves, Forest Moss en Pumice Stone van Distress Ink. De tekst is van Dutch Doobadoo.


De afbeelding heb ik ingekleurd met mijn Copics natuurlijk ^_^


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E0000-E000-E00-E11-R30
Bloemblaadjes: R37-R35-R32
Blad: YG76-YG17-YG03
Bloemstamper: YR27-YR24-E18


Natuurlijk ook nog wat bloemetjes van Wild Orchid Crafts erbij, wat blaadjes van Creative-Expressions en  vlinders van Crealies.

Leuk dat jullie weer zijn wezen kijken en ik wens jullie een creatieve week toe.

3 opmerkingen:

Saskia van den Berk zei

heel erg mooi......ik ben er super blij mee. Knuff Saa

corryskaart zei

dit ziet er reuze vrolijk en mooi uit komt zeker door je kleurwerk en de leuke afbeelding
groetjes corry

Yvonne zei

Ontzettend mooi en Sas jij bent een bofkont!!!
liefs Yvonne