NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 12 september 2014

Hoera, zwanger!

Hoi allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor een lieve vriendin van me die zwanger is.

cb sept 14a

Op het label staat "zwanger!"
Hier ook nog een close-upje van de Magnolia:

cb sept 14

Ik heb deze Tilda gekleurd met de volgende Copics:

Met B000 en de airbrush heb ik de wolken gemaakt.
haar: E53/ E51/ E50 en E57
huid: E000/ E00/ E11/ E21/ E04/ R20/ R21
hout: E30/ E34/ E44/ E47
kleding en schoenen: RV000/ RV10/ RV02/ RV04/ RV06/ N1/ N3/ N5

Ik heb haar met veel plezier mogen kleuren. Bedankt voor het kijken en tot de volgende post!

groetjes van Dieke.

2 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk kaartje en een gaaf modelletje zo. En schitterend ingekleurd. Groetjes, Ankie

Unknown zei

Mooi hoor!