NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 3 november 2014

Don't worry Be Happy !


Hallo copic fans,

Het is weer mijn beurt vandaag om jullie een kaartje te laten zien. Het design papier is uit een blokje van "Authentique" en het blokje heet "Elegant". Het zijn hele frisse kleuren blauw gecombineerd met  donker grijs tot zwart.
De kaart verder afgemaakt roosjes en de tag is een stans van MFT met de naam "Tag Talk"


De digi is er een van Saturated Canary vind dit ook hele leuke digis om te kleuren. De kleuren van het papier bij ik weer terug laten komen in het kleur werk met extra een aantal kleuren naar het paars toe.


Dit is een bloem van een stans van "Tattered Lace" met de naam "Lavish Blooms Aster" deze heb ik bewerkt met inkt en stickles. Ook het takje is van van dit merk en uit de serie van "Ornate leaves"


De kleuren die gebruikt zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : N10 - N8 - N6 - N4 - N2 - B60
Blauw : C7 - BG09 - BG07 - BG05 - BG01 - BG000
Rok : BV29 - BV25 - BV23 - BV20
Tas / Shirt / Kousen : V99 - V95 - V93 - V91 

Hoop dat ik jullie toch weer heb kunnen inspireren met dit kaartje.


Geen opmerkingen: