NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 28 november 2014

Purple Christmas.

Hallo, 
ik heb deze week eindelijk weer eens wat uurtjes kunnen nemen om mijn geliefde Copics weer te gebruiken.
Ik maakte met mijn kleurwerk deze vouwkaart, het gebuikte paarse kerstpapier is van Bo Bunny, Altitude.



Er lag een hele kerstcollectie Magnolia stempels te wachten om gebruikt te worden. Ik had weer eens zin om met witte embossinglijnen te werken. Op de Kreadoe kreeg ik van Krea Teja een potje hele fijne witte embossingpoeder van Stampendous. Deze werkt heel erg goed, mooi wit en alle fijne details zijn zichtbaar.


Bij de voorste Tilda heb ik de ogen ook met embossingpoeder gedaan en later met bruin en zwarter stift gekleurd. Bij de verborgen Tilda die boven in het mapje zit, heb ik de Versamark van de ogen afgehaald voor ik de afdruk maakt. De ogen zijn met een multiliner getekend.


Dit kaartmodel ben je al eerder tegen gekomen, onderaan de post  vind je een uit te printen patroon.

Ik heb naast de Tilda's heerlijk gerommeld in mijn mallenvoorraad en kon veel mooie dingen kwijt op de kaart. Op de kerstbomen en de tags na zijn alle gebruikte mallen van Noor Design. Leuk toch die nieuwe wanten en muts, ze passen precies op de vierkantjes.
Ook de stempels komen uit de Noor Collectie

Hier nog enkele plaatjes 




Voor het kleuren gebruikte ik:
Huid E000-00-21-11-13-R21
Haren E47-44-43-40
Paars V000-12-15-17-09
Aqua BG000-10-11-13
Beige W00-01-03-05


Ik hoop jullie weer wat inspiratie te hebben gegeven, neem het patroon gewoon mee en maak er een kaart van.


Groet Diny

3 opmerkingen:

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Diny,

die Karte ist absolut zauberhaft gestaltet. Ich bin total begeistert von den vielen kleinen Details und das Motiv hast du so wunderschön coloriert. Einfach ein Traum deine Karte. Vielen Dank für das Bild wie die Karte geschnitten wird. Ich bin jedesmal hin und weg wenn ich deine Werke sehe. Ich wünsche dir einen guten Start ins 1. Adventswochenende. Ganz liebe Grüße Silvi

Unknown zei

In het echt is hij nog veel mooier! Prachtig Diny!

emsiescreaties zei

Wauw wat een mooie kleuren bij elkaar, super kaart weer hoor Diny!