NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 21 november 2014

Time to Celebrate

Hallo allemaal!

Sandra hier, en vandaag is het mijn beurt om weer wat inspiratie te brengen. 

Toen ik net startte met kaarten maken, bleef ik heel erg hangen op 1 techniek. Al mijn kaartjes hadden dezelfde kleuren, dezelfde lay-out en veel dezelfde embellishments. Sinds een tijdje "verplicht" ik mezelf om af en toe uit mijn comfort zone te gaan, en ik kan je vertellen dat het best goed bevalt! Ik hoor jullie denken, wat bedoel je San? 
Nou, ik zal het je laten zien met dit kaartje!

Ik heb een dubbele easelkaart gemaakt. Het papier dat ik heb gebruikt is van American Crafts.


Het afdrukje dat ik heb gekleurd is van Whimsy stamps, ze heet Flo en is ontworpen door Art by Mi Ran. Ik heb natuurlijk mijn Copic Markers weer gebruikt.
Huid: E0000, E000, E00, E11, E13 en E93 voor de wangetjes
Haar: E40, E41, E43, E47
Ogen: G43, G46
Jurk: R22, R24, R27
Boeket: Y00, Y02, Y06, YR15, YR16, RV52, RV55, G43, G46


 De klok is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. De wijzerplaat heb ik gemaakt met Dutch Doobadoo structuur pasta en hierover zijn glitters gestrooid toen de pasta nog nat was. Zo gaat het prachtig glitteren, maar helaas is dat moeilijk op de foto vast te leggen.


 De sentiment is van een setje van Whimsy stamps. Ik vond dit helemaal bij de prachtige klok passen, tijd om een feestje te vieren. Ik heb de tekst gebruikt om de easel staande te houden, en de bloemetjes dragen hier ook aan bij



Om mijn kaartje helemaal af te werken, heb ik wat kant en lint gebruikt, en aangezien we het hier toch over "tijd" hebben, vond ik de klok charm wel passen.


Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden, en dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.

Ik wens jullie alvast een prettig weekend.

Liefs,

Sandra

1 opmerking:

Unknown zei

Wat een schatje Sandra!