NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 1 december 2014

Babykaartje voor Lars

Hallo Copic-liefhebbers,

Deze babykaart heb ik deze week gemaakt voor de geboorte van baby Lars.

Dit kaartje is meteen mijn laatste bijdrage voor dit blog.
Ik heb helaas moeten besluiten om te stoppen, omdat het gewoon niet meer in mijn drukke schema paste.
Ook via deze weg wil alle dames van Copic Benelux heel hartelijk bedanken voor de mooie tijd die ik heb gehad en de kans die ik kreeg om mijn werk te laten zien.

Ik heb natuurlijk mijn best gedaan om er een mooie kaart van te maken:

babykaart CB

Deze romperkaart heb ik ooit via de club van Tiets gevonden. De randen heb ik er zelf bij bedacht, van een ander voorbeeld.

babykaart CB2

Aan de binnenkant mag natuurlijk nog wat moois worden geschreven voor de trotse ouders.

babykaart CB3

En dit is de laatste.

De door mij gebruikte Copics zijn:
huid: E000/ E00/ E11/ E21/ R20/ R21
haar: E50/ E51/ E53
blauw: B93/ B91
schaduw en wolken: W1/ W00/ 0

Bedankt voor het kijken!

groetjes van Dieke.