NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 24 december 2014

Fijne feestdagen


Hallo copic fans,

Hier ben ik weer met mijn laatste kaartje voor dit jaar en het kan natuurlijk bijna niet anders dan dat ik nog een kerst kaartje voor jullie heb. 
Het afdrukje is er weer een van "Weestamps" het er aardig wat mee gemaakt dit jaar maar ze zijn ook zo leuk. Op de kaart is het design papier van "BoBunny gebruikt van de lijn "Altitude"


Deze kaart is dus een beetje blauw / groen geworden heb dit jaar verschillende kleuren gebruikt en een keer geen groen en rood als hoofd kleur. 
De kaart is verder afgewerkt met roosjes die gekleurd zijn met disstress inkt en nat gespoten zijn zodat de inkt een klein beetje uit loopt. De sneeuw sterren zijn een stans van "MFT" met de naam "Let it Snow flake" ook deze heb ik weer veel gebruikt dit jaar, het zijn van die leuke maten om te gebruiken.


De kleuren die gebruikt zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y16 - Y15 - Y21
Licht Groen/Blauw : BG49 - BG57 - BG34 - BG32 - BG11
Donker Groen/Blauw : BG78 - BG75 - BG72 - BG70
Rood : R59 - R27 - R24 - R22
Groen : G29 - G46 - YG63
Kat : Y21 - Y23 - Y26 - YR24


 Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje en wil jullie bij deze gelijk hele gezellige kerstdagen wensen en een gezond, gelukkig en creatief 2015.


1 opmerking:

Ghea zei

Schitterend kaartje, mooie kleuren heb je gebruikt.
Liefs Ghea