NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 18 maart 2015

Beterschap Chicky


Hallo beste Copic fans,

Vandaag mag ik jullie weer een kaartje van mijn hand laten zien. Ik begin al in de voorjaarsstemming te komen en met Pasen voor de deur had ik wel zin in dit leuke kuikentje:


Het vogeltje is van Tim Holtz, crazy birds. Ik heb hem rechtstreeks gestempeld met Memento zwart op een papiertje uit het blokje van Prima Marketing (Epiphany). 


De volgende markers heb ik gebruikt:
Y00, Y04, Y19
YR16, YR23, YR27, YR09

Met een airbrush en een bolletjes stencil heb ik de blauwgroene bolletjes erop gespoten (marker BG34). 

Om het kuikentje wat "grond" te geven heb ik de markers W4, W2 en W0 gebruikt. 

Het kuikentje kijkt een beetje zielig dus ik vond het wel een geschikt kaartje om iemand beterschap te wensen. Vandaar de teksten "Big Hug" en "Sorry to hear you're not well". Ik weet niet meer van welk merk deze zijn....

Bedankt voor het langskomen op het blog vandaag en hopelijk tot ziens!
Creatieve groetjes van

Marielle Weichert

2 opmerkingen:

Unknown zei

Weer leuk. Schattig zijn de birds 😍. Om verliefd op te worden.....

Marielle Weichert zei

Dank je! Er zijn er nog veel meer 😊