NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 23 maart 2015

Lucy Loo Bookaholic

Hallo Lieve Copic Fans!

Het is hier Sandra, en vandaag is het mijn beurt om jullie te inspireren.
Binnenkort is er iemand jarig die een ontzettende boekenwurm is. Ik wist al snel dat ik dat op haar verjaardagskaart wilde verwerken, dus de keuze voor dit plaatje was al snel gemaakt.

 Het papier dat ik heb gebruikt voor mijn kaart, komt uit een blokje van Bo Bunny. Officieel is dit blokje gevuld met papiertjes voor een nieuwe woning, maar door de juiste plekken te bedekken met een ander papiertje, of wat bloemetjes, zie je er helemaal niks van!

 De digi die ik heb gebruikt, is van The East Wind, en ze heet Lucy Loo Bookaholic. Ik heb de volgende kleuren voor haar gebruikt.
Huid: E000, E00, E21, E13, en R20 voor de wangetjes
Haar: E13, E08, E09, E18
Poes: C0, C1, C3, C5, R20
Boek, ogen, hartje: BG53, BG57, BG49
Vogelnestje, takje: E55, E57
Veren, stokje: YG23, YG25

 Ik heb een bloementoefje gemaakt, omdat ik het mooi vind, maar zoals ik eerder zei, ook om een stukje op mijn papier te bedekken.
 De tekst is van een set van Whimsy Stamps.
Als laatste heb ik 2 verschillende stukjes lint gebruikt, in bijpassende kleurtjes.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: