NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 26 juni 2015

"With Love"

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een kaartje.
Ik ben de maand mei lekker op vakantie geweest en heb nu de vakantieblues lijkt het wel. Kan niet in mijn ritme komen. Maar afgelopen week toch maar weer eens mijn copics opgepakt.
En dit is het geworden, ik hoop dat jullie haar leuk vinden.


Voor deze label heb ik de Shape art Label Mirror van DutchDoobaDoo gebruikt. Met het papier van Tilda - Spring Lake. Dat lag alweer een tijdje op mijn hobbytafel.
Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar normaal zoek ik altijd eerst mijn papier uit voordat ik ga kleuren.Dit keer eens niet. Probeer een beetje uit mijn "comfortzone" te komen. Eens zien waar me dat gaat brengen.

Gebruikte materialen:
Cardstock : Bazill
Design papier : Tilda - spring lake
DutchDoobadoo Shape art Label Mirror
Bloemen wildorchidcraft
Text Lily of the Valley - Simply sophisticated

En hier een close-up


Gebruikte copics:
Huid : E04-11-21-00-000-R21-20
Jurk : R85-81-80
Bandana : BG75-72-71-70
Schoenen : N7-5-3
Haar : E29-25-23

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!


Geen opmerkingen: