NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 13 juli 2015

Bloemen groet


Hallo Copic fans,

Het is weer aan mij om jullie een kaartje te laten zien vandaag, het is een kaartje geworden dat ik in opdracht van een winkel heb gemaakt. Best lastig af en toe als je diverse dingen op een kaart moet gebruiken wat eigenlijk helemaal je stijl niet is, zo ook bij deze kaart. Maar na veel proberen is het toch een kaart geworden waar ik tevreden over ben.


Deze bloem is opgebouwd uit drie lagen. Als eerste gestempeld op het blauw groene cardstock en de blaadjes gekleurd. Vervolgens twee keer op wit gestempeld en gekleurd. Boven op de blaadjes de bloem geplakt waar de blaadjes vanaf zijn geknipt en als laatste het hart van de bloem.


Deze stans in de mal gespoten met de rood tinten en na het verwijderen van de stans de tak een beetje gekleurd. Het geheel kwam niet zo mooi uit dus om het meer te laten spreken nogmaals gestanst uit het cardstock en dit er onder aan gebracht.


de gebruikte kleuren zijn: 

Gespoten bloemen : R17 - R14 - R21
Gekleurde bloemen : R37 - R29 - R17 - R14 - R21
Blaadjes : BG99 - BG96 - BG93 - BG90

 Hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren en een gezellige dag allemaal.

Geen opmerkingen: