NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 30 oktober 2015

Congratulations

Hallo allemaal,
Vandaag mag ik, Marion,
een kleursel en een kaartje tonen.
Voor vandaag heb ik gekozen een
superleuke af beelding van
Marianne Design.


Deze stond al langer op mijn te kleuren verlanglijstje en
eindelijk mocht ik het inkleuren.
Ik heb bewust gekozen voor de flower power kleurtjes
want daar dacht ik aan bij deze kat.
Daarnaast heb ik bewust gekozen voor de C kleurtjes van
het katje, zodat de warmere "flower power"kleurtjes nog
meer tot zijn recht kwamen.
Voor schaduw in deze afbeelding was weinig plek, 
behalve het katje zelf, maar toch was het zo
leuk deze in te kleuren.

Copic Markers gebruikt voor de afbeelding:
Kat: C8 - C7 - C5 - C3 -C1 
Overige kleurtjes: Y17 - YG06 - R81 - G99 - YG17 -
W9 - B91 - B99 - BV08 - BG49 - B93

Ik wilde dat de afbeelding goed tot zijn recht kwam.
Daarom heb ik de kaart vrij rustig gehouden.


Superleuk dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs.
Marion

Geen opmerkingen: