NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 21 oktober 2015

Tilda with Flower Tiara

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het alweer 21 oktober, we zitten midden in de herfst en dat hebben we al best mogen merken.  De bladeren vallen van de bomen en we hebben vorige week veel regen gehad hier in het noorden en dus de uitgelezen kans om heerlijk aan de knutsel te gaan!


Ik ben een tijdje in Zwitserland geweest en daar heb ik uit de collectie 'Sakura' van Magnolia de Tilda with Flower Tiara ingekleurd in één van mijn favoriete kleuren. Paars!!! Je hebt natuurlijk veel verschillende soorten 'paars', deze keer heb ik gekozen voor de BV serie. Om de plooien wat meer diepte gegeven heb ik met de C6 als donkerste kleur gewerkt.


Het design papier is een oudje van Maja Design, maar sluit perfect aan bij mijn afdrukje. 

Persoonlijk vind ik het altijd jammer dat de meeste afdrukjes maar een beetje in de  lucht hangen, als jullie me begrijpen... Ze hebben geen grond onder de voeten en die kleur ik er dus altijd zelf bij. Deze keer in grijs tinten, maar soms ook in bruin tinten en als het afdrukje zich er voor leent dan vind ik het ook leuk om gras te tekenen.


De door mij gebruikte copic markers zijn

Huid - E0000, E000, E00, E11 em R20
Haar - E11, E13, E15, E18 en E49
Jurk - BV20, BV23, BV25 en C6
Achtergrond - B0000, B00 en B60
Grond - C00, C1, C3 en C5


Een dubbele strik geeft net dat beetje extra en samen met wat rozen, kant en een paar kralen pins wordt het een mooi, iet wat romantisch geheel.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne woensdag. En als er vragen zijn dan stel ze gerust!





Geen opmerkingen: