NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 1 januari 2016

Hoera 2016!

Hallo Copic liefhebbers,

Ik heb de eer om als eerste het nieuwe jaar te openen hier met een kaartje. Dus laat ik beginnen met jullie allemaal de 

ALLERBESTE WENSEN 
VOOR 2016
TE WENSEN!!!


Dit is het kaartje dat ik jullie vandaag wil laten zien. Ik heb voor deze gekozen omdat hij zo lekker vrolijk en lief is. De stempel is van Pennyblack.

De markers die ik gebruikt heb:
Hartjes: R02, R14 en R24
Egeltjes: YR21, YR24, YR27 en R32
Auto: T2, T4 en T5
Y02, Y15 en Y35
YR04 en YR07

De stempel heb ik nog een keer afgedrukt op markerpapier. Dit uitgeknipt en over de afbeelding geplakt. Daarna kon ik de achtergrond airbrushen.
Hiervoor heb ik een stencil gebruikt van Hein Design (Grafische Schablonen).
Over de gemaskerde afbeelding geplaatst en met airbrush en de markers BG01 en B02 de achtergrond gemaakt. 


De tekststempel "Hoera" is van Stampinback. 
Hieronder nog een voorbeeld waarin ik andere kleuren heb gebruikt. 


Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden. Bedankt voor het langskomen op dit blog en tot ziens!
Groetjes van

Marielle Weichert

Geen opmerkingen: