NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 10 januari 2016

Simply wonderful

Hoi Allemaal,

Het is mijn beurt om mijn eerste kaartje voor Copic Marker Benelux van dit jaar te plaatsen.
Het is een verjaardagskaartje geworden met een digistamp van SimplyBstamps.


Voor de basis van het kaartje heb ik Bazill cardstock gebruikt. En het design papier is van studio light, blokje van vorig jaar, maar vind het super gaaf papier. De afdruk heb ik gemat op de Opulant Oval van spellbinders. De bloemetjes zijn van wildorchidcraft en de blaadjes zijn gemaakt met de MFT wild greenery die.


Gebruikte copics :
Bloemen/blaadjes : R83-81-80 (zelfgemaakt) - blender
YG67-63-61
Shirt : R85-83-81
Huid : E04-11-21-00-000-R20
Ogen : YG67-63-61
Haar : N7-5-3-1

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: