NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 15 januari 2016

Thanks For Being Sweet

Hallo Copic lovers,
Ellen hier met een leuke post voor deze vrijdag.

Ik vind het altijd super tof om verschillende stempels samen te gebruiken en dat deed ik dan ook vandaag. Ik gebruikte stempels van Lawn Fawn (“Baked With Love”, “Plus One” en “Stikin’ Cute”) en My Favorite Things (“Merry Christmoose”). Hieronder kan je alweer bekijken welke kleuren ik gebruikte:

Met deze verzameling van verschillende stempels maakte ik een kleine scene op mijn kaartje en dat maakte ik het compleet door de afbeeldingen nog wat schaduw te geven met de Copic “W0”.

Super fijn weekend gewenst en ik zie jullie zondag terug met een tutorial!!

Geen opmerkingen: