NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


donderdag 28 april 2016

Hartelijk Gefeliciteerd

Hallo Copic fans.

Vandaag laat ik weer een kaartje zien aan jullie.
Dat doe ik met veel plezier. Omdat ik graag kaartjes maak, maar zeker omdat ik heel veel lol heb in het inkleuren. En zeker met Copic Markers. Ik heb de afgelopen tijd al heel wat andere markers in mijn handjes gehad. Wat is er veel te koop op Marker gebied.
Natuurlijk zijn ze niet allemaal slecht, maar ik blijf trouw aan mijn Copics. De punt bevalt me supergoed, maar ook de vele kleuren, waardoor je mooie verlopen kunt maken.
Neem nu dit kaartje. Het lieve meisje in haar pandapakje.
Dat heb ik ingekleurd met twee kleuren zwart. Een koele kleur zwart en een warme kleur zwart.
Heel veel andere merken hebben dit niet. En dat zien we ook bij de andere kleuren. Meerdere kleuren groen, blauw, rood, roze. Dus ik ga vooralsnog niet over op een ander merk, en dan moet het echt meerwaarde hebben.


Nu mijn kaartje. De kaart heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.
Altijd leuk om een swingkaart te maken.


Het afdrukje is er eentje van Mo Manning en ze heet Morgan.
Dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb:
Huid: E000-00-04-11-13-21
Pandapak en middengedeelte oor: C10-8-5-3
Muts en buitenrand oor: W5-3-1
Sokken: RV34-32
Grond: C5-3-1-00

Zoals je kunt zien, heb ik als schaduw en op de muts gebruik gemaakt van de stippentechniek.
Dat geeft een leuk effect. Tip: begin altijd met de lichtste kleur te stippelen. 

Dit was het voor vandaag, tot de volgende kaart.


Geen opmerkingen: