NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 30 mei 2016

"Explore the Imagination"

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie wat te laten zien.
Dit keer is het een eenvoudig, zomerkaartje geworden.
Dit digitale stempeltje van Tiddly ink ligt al een tijdje geprint op mijn bureau. Vorige week was het toch niet al te best weer en ben aan een lekker zomers tafereeltje begonnen.


Doordat ik zoveel kleur en druk papier heb gebruikt, is de kaart gewoon lekker simpel gehouden.
Niet te veel poespas erbij.
Cardstock is zoals altijd van Bazill, werkt vind ik het prettigst. Het design papier is "Summer party" van Echo Park. Super leuk papier. De text is van Whiff of Joy.


Gebruikte copics:

Huid : E04-11-21-00-000-R20
Zwemband : YG67-17-03
Hoed : BG18-57-32-11
Slippers/t-shirt : R39-37-35
Bloemen : Y18-15-13
Haar : E47-47-2-21
Lucht/wolken : C3-1-0-blender
B02-00-000
Water : BG49-15-13-11-10

Wens jullie allemaal een superleuke week toe en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: