NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


donderdag 30 juni 2016

Gefeliciteerd

Hallo, vrienden! Ellen hier vandaag voor jullie met mijn nieuwste kaart. Vorige week vrijdag verjaarde mijn schoonmoeder. Natuurlijk wilde ik voor haar een kaartje maken!!

Allereerst wilde ik mijn hoofdafbeling inkleuren met copics. Omdat ik vond dat deze afbeelding (SSSC no. 24 Shana - The Greeting Farm) iets ontbrak wilde ik ze combineren met enkele keuken attributen (Baked With Love - Lawn Fawn).

Voor de afbeeldingen trachtte ik enkele van dezelfde kleuren te gebruiken en eveneens een paar andere neutralere kleuren. Achteraf vond ik het kaartje een beetje te druk met alle items en gebruikte ik dus niet alle items.

Vervolgens is dit het resultaat:
Zoals jullie kunnen zien kleurde ik ook nog de houten vloer (hiervoor gebruikte ik E29, E71, E31, E33, E35, W3 en W5). De verjaardag stempels  maakte het kaartje compleet (T'Is Je Verjaardag - Els Brigé).


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Geen opmerkingen: