NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 15 juni 2016

Groen, Geel en Blauw


Hallo Copic fan,

Vandaag heb ik een fris en vrolijk kaartje voor je, ben persoonlijk dol op de digi's van Make It Crafty ( komt denk ik door de haren ). Het design papier komt uit 3 verschillende blokjes van MFT, toch leuk dat dan toch de kleuren gelijk blijven en dus goed bij elkaar passen. Het cardstock is van het schitterende papier van Papicolor.


Voor het afdrukje uit gegaan van de frisse kleurtjes van het papier om er een geheel van te maken. Het blijft altijd weer een uitdaging om op de zelfde kleur uit te komen.


gebruikte kleuren zijn : 

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - Y21 - E50
Groen : YG17 - YG25 - YG05
Geel : Y26 - Y17 - Y15 - Y13 - Y11
Oranje : YR07 - YR16 - YR12
Blauw : B18 - B06 - B04 - B02 - B00

 Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart.

Geen opmerkingen: