NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 31 juli 2016

Ahoy!!

Ahoy!
Hoe is het met jullie allemaal? Ook zo lekker van de vakantie aan het genieten? Ik ben weer eens lekker bezig geweest in mijn hobbykamer. 
Tijdje geleden kwam de leuke caravan van Dutch Doobadoo uit, ik vond hem zo leuk dat ik hem moest hebben!


Ik wist ook gelijk met welke digi ik aan de slag wilde, want ik had pas Sailor van Mo's Digital Pencil in mijn bezit en ik had haar nog niet gebruikt, dus een ideale gelegenheid.


Het papier heb ik van een vriendin gekregen, die haar spulletjes aan het opruimen was voor haar verhuizing. Ik was er erg blij mee, want ik vind de kleuren prachtig!


Ik heb eerst de digi gekleurd met mijn Copics met de kleurtjes die in het papier ook voorkomen, zo krijg je een mooie eenheid. Daarna de caravan uitgeknipt uit craft papier en bekleed met het design papier.


Voor de bloemetjes in het raam heb ik stansjes gebruikt van My Favorite Things. En de vlaggenlijn en lettertjes zijn stanzen van Joy.


Ik ben zelf erg blij met het resultaat en hoop dat ik hier iemand ook nog eens blij mee kan maken door deze op te sturen.


Copics die ik heb gebruikt:

Rood: R59 - R46 - R37 - R35
Blauw: B99 - B97 - B93
Huid: E11 - E21 - E00 - E000 - R20
Blauw/groen: BG15 - BG13 - BG11 - BG10
Haar: E43 - E51 - E50
Geel: Y26
Grijs (of eigenlijk wit): C4 - C0 - C00

Ik wens iedereen nog een hele fijne zomertijd en tot de volgende keer!
Ahoy!

Geen opmerkingen: