NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 3 juli 2016

Excitement


Hallo Copic fan,

Vandaag heb ik weer een mannen kaart voor je en daar zijn de digi's van Kenny.K downloads super voor kan er hier nooit genoeg op voor raad hebben want voor ik het weet zijn z allemaal al weer verdwenen.
Het achtergrond papier is uit een blokje van Authentique - Everlasting, De sterren zijn een stans van MFT en blijven super overal te bij combineren.


Het afdrukje heb ik ook het zwart en rood gekozen en verder is er veel huid te kleuren, de kaart afgemaakt met een leuke tekst stempel.


Gebruikte kleuren zijn :

Huid : R22 - R20 - E74 - E11 - E00 - E000 - E0000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - E50
Rood : R59 - R29 - R24 - R22
Zwart : T8 - T7 - T6 - T5 - T4

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart.


2 opmerkingen:

Unknown zei

Super leuk kaartje, heb deze ook al vaak gemaakt voor de brandweermannen hier. Zijn ze altijd blij mee. En de sterren heb ik toevallig ook op mijn kaart met de Olympic Runner gebruikt.
Fijne zondag!

gr. Renata

*mieke* zei

Wat een 'uitdagende' kaart Wenda!