NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 10 juli 2016

"Have a fintastic birthday"

Hallo allemaal,

Ik ben helemaal "in to the Mermaids". 
Ik vind ze zo leuk om te kleuren.
Vooral met het zomerpapier van Echo park, Doodlebug design. 
Dit zal zeker niet de laatste kaart met een zeemeermin zijn.

Ook wat meer foto's gemaakt zodat jullie kunnen zien hoe ik een afbeelding kleur, begin altijd met
het moeilijkste gedeelte.





Ik heb ook een achtergrondje gemaakt voor het "shaker"gedeelte van mijn kaart.


Dit heb ik op glossy fotopapier gedaan en de activator erop gespoten.


Voor mijn kaart heb ik cardstock van bazill gebruikt, het design papier is van Echo park. Het 6 x 6 blokje heet, heel toepasselijk, "let's be mermaids", zo vrolijk papier. De glitterdots zijn ook van Echo park. De text is van Kraftykimmiestamps.

Ik heb de volgende copics gebruikt:
Haar : E59-19-08-YR14
Huid: E04-11-21-00-R20
Bloem : V17-15-12
Ogen : YG67-63-61/C1-C0
Bikinitop : BG09-05-01
Vin : BG09-05-01/V17-15-12-01
Achtergrond : BG49-18-B24 en Activator.

Leuk dat je weer bent langsgekomen!

3 opmerkingen:

*mieke* zei

Mooi Coördineren! Ik ge je tips zeker een x uitproberen.

Wenda zei

Heel mooi geworden Cordine.

Hugs Wenda

Unknown zei

Erg leuk kaartje Cordine!

Veel liefs,
Renata