NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 3 augustus 2016

Happy Happy Birthday

Goedemorgen allemaal,

De dagen vliegen om, zo ook de zomervakantie van de kinderen. We zijn alweer in het midden van week drie, dus al bijna op de helft.


Ik heb deze keer weer gewerkt met een digi van Sureya Devianr Art. Ze is getekend door Jade Dragone en heet Airborne.


Het design papier komt uit een blok van Prima Marketing en heet Sweet Fairy.
De ballonnen zijn gemaakt met een set van Whimsy Stamps. De set bestaat uit een stempel set - Ballonnen en tekstjes en daarnaast een mallen om de ballonnen uit te stansen.


Het papier waar ik deze keer de digi op het geprint is van Strathmore en is speciaal voor de alcoholmarker geschikt, Mij bevalt het papier wel!

De gebruikte nummers zijn:
Huid - E0000, E000, E00 en E21
Haar - E51, E33, E35, E27, E29 en E49
Jurk - RV91, RV11, R81, R83 en R85
Ballonnen en Bellen - Y000, Y00, Y11 en Y02
BV0000, BV000, BV00 en BV01
RV91, RV11, R81 en R83
Vogeltjes - E70, E71, E74 en R14
Lucht - B0000, B000, B01, B02, B12, B21, B91, C00 en C1


Op deze foto zie je nog een keer duidelijk de ballonnen met tekstje die ik heb gemaakt.
Ook weer een 'oudje' die ik veel te weinig gebruik!


Een 'toefje' bloemen in kleur om het af te maken!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne woensdag toe en graag tot de volgende keer!




Geen opmerkingen: