NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 28 augustus 2016

Laughter .....


Hallo Copic fan,

Vandaag plaats ik mijn laatste kaartje hier op het blog, heb vanaf het eerste begin van het blog met veel plezier kaartjes gemaakt om hier te laten zien. Er gaat van alles veranderen en ik ga hier niet in mee, natuurlijk blijf ik met de Copic's kleuren en dat kan je volgen op mijn eigen blog. Dan nu mijn kaartje, het is weer een mannenkaart geworden. Het achtergrond papier is van "Authentique - Accomplished" gecombineerd met craft en zwart cardstock.


Het afdrukje is er weer een van "Kenny K" blijven mijn favoriet voor de mannen kaarten. op de achtergrond een paard met cowboy van folie dat ik aangebracht heb met de TODO. Heb de kleuren van het afdrukje in de zelfde kleuren houden als de rest van de kaart.


Gebruikte kleuren zijn : 

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000 - E0000
Haar : E39 - YR24 - Y26 - Y17 - Y15 - Y13 - Y11
Zwart : T8 -T7 - T6 - T5 - T3
Bruin : E99 - E97 - E31

Hoop dat ik je toch weer heb kunnen inspireren met deze laatste kaart.


1 opmerking:

Juanita zei

Heel mooi Wenda!
Liefs Juanita